ODVOZ ODPADNEGA PAPIRJA

10.01.2009 - Zadnje dni v mesecu decembru je zaključena akcija zbiranja odpadnega časopisnega papirja za mesec december. V dveh dneh je bilo zbranega skupaj 340 kg različnega papirja, najvčeč časopisnega pa tudi iz embalažne lepenke. (slika spodaj). Ker je papir lahek in ima velik volumen, sem ga na Dinos moral odpeljati kar v šestih turah, drugače ni šlo. Prvi dan, torej 22.12.2008 je zbrano toliko kot je že zapisano na začetku. Neka občanka z Titove 91 ki je želela ostati anonimna, ga je zbrala 120 kg. V akciji je sodelovala tudi diskontna prodajalna obutve Žilnik d.o.o. Jesenice. Navedena količina oddanega papirja je pogojena in sicer pod pogojem, da je tehtnica pri Dinosu točna v kar močno dvomim, za to pa imam dokaz. Zadnji dan, 23.12.2008 sem odpeljal papir kar ga je bilo zbranega v stanovanjskem objektu Titova 47. Po moji oceni ga je bilo od 50-60 kg, tehtnica podjetja Dinos pa je pokazala ničlo. Tehtnica je pred oddajo papirja in po tem pokazala enako težo avtomobila. (slika desno). Koliko koristi od oddanega papirja bo imela O.Š. Toneta čufarja na Jesenicah, mi ni znano. Cena za odpadni časopis ni enaka ceni opdpadnega papirja iz lepenke. Tak prevzem papirja od strani podjetja Dinos se mi nikakor ne zdi pošten in je v škodo O.Š. Toneta Čufarja, Jesenice.